Epsilon HR

Υποστήριξη

H Epsilon HR συνεχίζει και ακολουθεί τη «βαριά» κληρονομιά της Epsilon Net σχετικά με τα υψηλά δεδομένα που έχει θέσει η εταιρία στην υποστήριξη των πελατών της, ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους.

H Epsilon HR συνεχίζει και ακολουθεί τη «βαριά» κληρονομιά της Epsilon Net σχετικά με τα υψηλά δεδομένα που έχει θέσει η εταιρία στην υποστήριξη των πελατών της, ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους.

Η Υποστήριξη γράφεται με…Epsilon! Η μοναδική εταιρεία πληροφορικής που βραβεύεται για τρία χρόνια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών και ήταν φιναλίστ σε άλλες 5 κατηγορίες στο ίδιο διάστημα.

Οι συνεχείς διακρίσεις αποτελούν επιβεβαίωση και αναγνώριση της επιστημονικής υποστήριξης που παρέχεται προς όλο το πελατολόγιο, τόσο για την ποιότητα υπηρεσιών της, όσο και για το πλήθος καινοτόμων λύσεων που παρέχει. 

H Epsilon HR διαθέτει μια σειρά από εναλλακτικά εργαλεία και κανάλια για τη παροχή βέλτιστης υποστήριξης στους πελάτες της αναλόγως και με τη λύση που έχουν επιλέξει:

Η EPSILON HR είναι η μόνη εταιρεία πληροφορικής που παρέχει και εργατική υποστήριξη στη χρήση των εφαρμογών της. Με έμπειρα και επιστημονικά καταρτισμένα μέλη, η Εργατική Υποστήριξη μπορεί να σταθεί στο πλευρό των σύγχρονων επιχειρήσεων και να δώσει επιστημονική και άμεση λύση σε οποιοδήποτε εργατικό ζήτημα αντιμετωπίζουν.

Λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 9:00 έως τις 19:00 στο τηλέφωνο  211 500 7077 .

Τα εξειδικευμένα στελέχη της Epsilon HR με άριστες τεχνικές γνώσεις υπολογιστών μπορούν και δίνουν λύσεις σε θέματα, όπως: «Εγκατάσταση Εφαρμογής», «Μεταφορά Δεδομένων», παραμετροποίηση Server – Client κλπ.

Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 – 21:00, καθώς και το Σάββατο 09:00 – 14:00.

Για τεχνική υποστήριξη των προϊόντων Scan παρακαλούμε καλέστε στο  211 500 7050  και για τα προϊόντα PYLON HRM και Business Μισθοδοσία στο τηλέφωνο  211 500 7077 .

Είναι ο νέος εναλλακτικός τρόπος επικοινωνίας με το Τμήμα Υποστήριξης που μπορεί και απαντά στα ερωτήματά των πελατών με μεγαλύτερη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, χωρίς αναμονή στο τηλέφωνο.

Λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 09:00 – 17:00 και παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ σε όλους τους πελάτες με ενεργό συμβόλαιο υποστήριξης.

To Epsilon Support είναι μία online γνωσιακή βάση δεδομένων με αναρτημένες οδηγίες χρήσης και διαδικασίες ανά εφαρμογή, στην οποία έχει την δυνατότητα πρόσβασης ο κάθε πελάτης έτσι ώστε να κατανοήσει καλύτερα τις δυνατότητες των εφαρμογών, να βρει έτοιμες απαντήσεις, συχνά θέματα και tips, κλπ, διαθέσιμα όλο το χρόνο 24 ώρες το 24ωρο!

Σε όλες τις εφαρμογές της Epsilon HR υπάρχει ενσωματωμένη η δυνατότητα γρήγορης και εύκολης αποστολής παρατηρήσεων ηλεκτρονικά. Οι παρατηρήσεις αυτές μεταφέρονται αυτόματα σε ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, αξιολογούνται και, αφού ολοκληρωθεί η επεξεργασία τους, απαντώνται μία προς μία γραπτώς και σε λιγότερο από 48 ώρες. Έτσι, οι πελάτες συμβάλουν ενεργά στην εξέλιξη και βελτίωση των προϊόντων της Epsilon HR.

Οι εφαρμογές της Epsilon HR έχουν ενσωματωμένη τη δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης του Τμήματος Υποστήριξης με τον υπολογιστή του πελάτη. Έτσι, μπορούμε πιο εύκολα να εξυπηρετήσουμε ακόμα και για τα πιο σύνθετα προβλήματα, χωρίς να απαιτούνται από τον πελάτη γνώσεις χειρισμού Η/Υ. Η σύνδεση πραγματοποιείται μόνο με την έγκριση και κατά τη βούληση του πελάτη.

Μετά την πώληση και σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, γίνεται επικοινωνία από το Τμήμα Υποστήριξης με τον πελάτη, έτσι ώστε να επιβεβαιωθεί η εύρυθμη λειτουργία των εφαρμογών και έχουν καλυφθεί πλήρως οι ανάγκες και προσδοκίες του.

Φυσική παρουσία εξειδικευμένου στελέχους του τμήματος Υποστήριξης στον χώρο του πελάτη με σκοπό την επίλυση σύνθετων θεμάτων, την διενέργεια εκπαίδευσης δια ζώσης και την καταγραφή πιο σύνθετων αναγκών.

Οι Βραβεύσεις μας

Το τμήμα υποστήριξης της EPSILON NET έχει βραβευθεί επανειλημμένως για την αμεσότητα και την ταχύτητα εξυπηρέτησης. Οι τεχνολογικά αναβαθμισμένες εφαρμογές του Ομίλου χρήζουν υψηλού επιπέδου κατάρτιση και γι’ αυτό τα στελέχη υποβάλλονται συνεχώς σε εκπαιδεύσεις και εξειδικευμένα σεμινάρια, ώστε να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση στους χρήστες των εφαρμογών.