Η Inditex Hellas αποτελεί τη θυγατρική του ομίλου Inditex, ενός από τους μεγαλύτερους λιανεμπορικούς ομίλους μόδας παγκοσμίως. Η εταιρεία διαχειρίζεται 150 καταστήματα στην Ελλάδα και απασχολεί περίπου 4.500 εργαζομένους, εκπροσωπώντας δημοφιλή brands όπως Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho και Zara Home. Η Inditex Hellas εστιάζει στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των εργαζομένων της.
Η Inditex Hellas χρειαζόταν μια ολοκληρωμένη λύση Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για να συμμορφωθεί με τη νέα ελληνική νομοθεσία που ισχύει από 1η Ιουλίου 2024 στον κλάδο του λιανεμπορίου.
Οι βασικές προκλήσεις της εταιρείας:
Συμμόρφωση με το νέο νομικό πλαίσιο
Υποχρέωση για ακριβή και αυτόματη καταγραφή του εργασιακού χρόνου.
Διαχείριση μεγάλου αριθμού καταστημάτων & εργαζομένων
Κάλυψη 4.500 εργαζομένων σε 150 διαφορετικά σημεία πανελλαδικά.
Ενοποίηση με υπάρχοντα HR & Payroll συστήματα
Η λύση έπρεπε να συνδεθεί με τις ήδη υπάρχουσες υποδομές της εταιρείας.
Διασφάλιση ορθής καταγραφής & reporting
Ανάγκη για real-time παρακολούθηση, πλήρη διαφάνεια και βελτιωμένη διαχείριση υπερωριών & βαρδιών.
Προκλήσεις κατά την υλοποίηση του έργου:
Τεχνική πρόκληση
Εξασφάλιση ομαλής διασύνδεσης του νέου συστήματος με τις υπάρχουσες υποδομές HRMS & Payroll.
Οργανωτική πρόκληση
Ανάγκη εκπαίδευσης των χρηστών (εργαζόμενοι & HR managers) στη νέα διαδικασία καταγραφής παρουσίας.
Κάλυψη αναγκών real-time reporting
Υλοποίηση λύσης που προσφέρει άμεση ενημέρωση για check-in/check-out εργαζομένων και υπολογισμό υπερωριών.
Η Inditex Hellas επέλεξε την πλατφόρμα ScanHRMS σε συνδυασμό με την εφαρμογή Epsilon HR Card Scanner Mobile App, μία λύση που χρησιμοποιείται σήμερα από το >90% των Top 500 εργοδοτών στην Ελλάδα.
Προϊόντα & Τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν:
Βασικές ενέργειες που υλοποιήσαμε:
Βήματα και χρόνος υλοποίησης:
Πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία
Αυτόματη και real-time καταγραφή παρουσίας.
Άμεση αποστολή δεδομένων στις αρχές.
Ενίσχυση διαφάνειας & ασφάλειας δεδομένων
Καταγραφή εργασιακού χρόνου με zero-error accuracy.
Πρόσβαση εργαζομένων στις προσωπικές εργασιακές πληροφορίες τους.
Βελτιστοποίηση HR & Payroll Διαδικασιών
Αυτοματοποιημένος υπολογισμός υπερωριών & βαρδιών.
Μείωση διαχειριστικού κόστους και φόρτου εργασίας.
Ευκολία και ταχύτητα χρήσης
Γρήγορη καταγραφή παρουσίας μέσω mobile scanning (QR).
Φιλικό UI που διευκολύνει HR Managers & εργαζομένους.
Η Inditex Hellas υιοθετώντας την λύση ScanHRMS & Epsilon HR Card Scanner Mobile App, διασφάλισε την συμμόρφωση στο μέτρο της Κάρτας Εργασίας & του Ψηφιακού Χρόνου Απασχόλησης διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της.
Η λύση αυτή δεν προσέφερε μόνο συμμόρφωση με τη νομοθεσία, αλλά και βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών HR, καθιστώντας την Inditex Hellas πρωτοπόρο στην ψηφιακή διαχείριση εργασιακού χρόνου στον χώρο του λιανεμπορίου.