Triumph International - Epsilon HR

Epsilon HR

Triumph International

Η Εταιρία

Η Triumph International αποτελεί μία από τις κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες στον χώρο των εσωρούχων, με παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες και ιστορία άνω των 135 ετών.

Στην Ελλάδα, η Triumph International απασχολεί έως και 120 εργαζομένους, με φυσική παρουσία μέσω καταστημάτων λιανικής πώλησης σε βασικά αστικά κέντρα όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Πάτρα. Η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτομία, την ποιότητα εξυπηρέτησης και τη θετική εμπειρία των εργαζομένων της.

Επιχειρηματική Πρόκληση / Ανάγκη

Η Triumph International χρειαζόταν να συμμορφωθεί με τη νέα ελληνική νομοθεσία για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, η οποία κατέστη υποχρεωτική από 1η Ιουλίου 2024 στον κλάδο του λιανεμπορίου.

Οι βασικές προκλήσεις της εταιρείας:

  • Νομική συμμόρφωση: Αυτόματη και αξιόπιστη καταγραφή του χρόνου εργασίας.
  • Πολυκαναλική λειτουργία: Ενιαία κάλυψη για καταστήματα, διοικητικό προσωπικό και εργαζομένους σε διαφορετικές τοποθεσίες.
  • Real-time παρακολούθηση: Ακριβής εικόνα παρουσιών, βαρδιών και υπερωριών σε πραγματικό χρόνο.

 

Πρόσθετες προκλήσεις:

  • Εκπαίδευση χρηστών (εργαζομένων και HR).
  • Υλοποίηση σε καταστήματα με διαφορετικές επιχειρησιακές ανάγκες.
  • Διασφάλιση αξιοπιστίας στα δεδομένα για αποστολή στο ΠΣ Εργάνη.

Η Λύση

Η Triumph International επέλεξε τη βραβευμένη πλατφόρμα ScanHRMS σε συνδυασμό με την εφαρμογή Epsilon HR Card Scanner Mobile App, που ήδη χρησιμοποιείται από το 90% των κορυφαίων εργοδοτών στην Ελλάδα.

Τεχνολογίες που υλοποιήθηκαν:

ScanHRMS Platform
  • Ενοποίηση με το υπάρχον HRMS σύστημα της εταιρείας.
  • Διαχείριση ωραρίων, βαρδιών, υπερωριών και αδειών.
  • Αναφορές & reporting σε πραγματικό χρόνο.
Epsilon HR Card Scanner Mobile App
  • Καταγραφή check-in/check-out με QR code από κινητές συσκευές.
  • Αυτόματη αποστολή στο ΠΣ Εργάνη.
  • Συγχρονισμός δεδομένων με το κεντρικό HRMS.
Κύρια βήματα υλοποίησης:
  • Ανάλυση αναγκών & σχεδιασμός λύσης.
  • Πλήρης ενσωμάτωση με τα συστήματα της Triumph Hellas.
  • Παραμετροποίηση της mobile εφαρμογής για χρήση σε όλα τα σημεία.
  • Πιλοτική εφαρμογή και έλεγχος στα καταστήματα.
  • Ολοκληρωμένη εκπαίδευση για HR και προσωπικό.
  • Συνεχής υποστήριξη και εξέλιξη της λύσης.

Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης

  • Ανάλυση & σχεδιασμός – 1 μήνας
  • Υλοποίηση & παραμετροποίηση – 2 μήνες
  • Πιλοτική εφαρμογή – 1 μήνας
  • Εκπαίδευση & πανελλαδικό rollout – 1 μήνας
  • Συνεχής υποστήριξη
Εάν θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή επικοινώνησε μαζί μας.