Epsilon HR

Inditex Hellas

Η Εταιρία

Η Inditex Hellas αποτελεί τη θυγατρική του ομίλου Inditex, ενός από τους μεγαλύτερους λιανεμπορικούς ομίλους μόδας παγκοσμίως. Η εταιρεία διαχειρίζεται 150 καταστήματα στην Ελλάδα και απασχολεί περίπου 4.500 εργαζομένους, εκπροσωπώντας δημοφιλή brands όπως Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho και Zara Home. Η Inditex Hellas εστιάζει στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των εργαζομένων της.

Επιχειρηματική Πρόκληση / Ανάγκη

Η Inditex Hellas χρειαζόταν μια ολοκληρωμένη λύση Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για να συμμορφωθεί με τη νέα ελληνική νομοθεσία που ισχύει από 1η Ιουλίου 2024 στον κλάδο του λιανεμπορίου.

Οι βασικές προκλήσεις της εταιρείας:

Συμμόρφωση με το νέο νομικό πλαίσιο
Υποχρέωση για ακριβή και αυτόματη καταγραφή του εργασιακού χρόνου.

Διαχείριση μεγάλου αριθμού καταστημάτων & εργαζομένων
Κάλυψη 4.500 εργαζομένων σε 150 διαφορετικά σημεία πανελλαδικά.

Ενοποίηση με υπάρχοντα HR & Payroll συστήματα
Η λύση έπρεπε να συνδεθεί με τις ήδη υπάρχουσες υποδομές της εταιρείας.

Διασφάλιση ορθής καταγραφής & reporting
Ανάγκη για real-time παρακολούθηση, πλήρη διαφάνεια και βελτιωμένη διαχείριση υπερωριών & βαρδιών.

Προκλήσεις κατά την υλοποίηση του έργου:

Τεχνική πρόκληση
Εξασφάλιση ομαλής διασύνδεσης του νέου συστήματος με τις υπάρχουσες υποδομές HRMS & Payroll.

Οργανωτική πρόκληση
Ανάγκη εκπαίδευσης των χρηστών (εργαζόμενοι & HR managers) στη νέα διαδικασία καταγραφής παρουσίας.

Κάλυψη αναγκών real-time reporting
Υλοποίηση λύσης που προσφέρει άμεση ενημέρωση για check-in/check-out εργαζομένων και υπολογισμό υπερωριών.

Η Λύση

Η Inditex Hellas επέλεξε την πλατφόρμα ScanHRMS σε συνδυασμό με την εφαρμογή Epsilon HR Card Scanner Mobile App, μία λύση που χρησιμοποιείται σήμερα από το >90% των Top 500 εργοδοτών στην Ελλάδα.

Προϊόντα & Τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν:

ScanHRMS Platform
  • Ενσωμάτωση με τα υπάρχοντα custom HRMS συστήματα.
  • Διαχείριση ωραρίων, βαρδιών και υπερωριών.
  • Advanced reporting για real-time πληροφόρηση HR.
Epsilon HR Card Scanner Mobile App
  • Καταγραφή Προσέλευσης / Αποχώρησης  (QR scanning).
  • Αυτόματη αποστολή στο ΠΣ Εργάνη.
  • Αυτόματη ενημέρωση των HR συστημάτων.

Βασικές ενέργειες που υλοποιήσαμε:

  • Ενσωμάτωση του ScanHRMS με το custom HRMS της Inditex Hellas.
  • Παραμετροποίηση της εφαρμογής Epsilon HR Card Scanner για χρήση από τους εργαζομένους.
  • Δοκιμαστική φάση σε επιλεγμένα καταστήματα πριν την πανελλαδική υλοποίηση.
  • Ολοκληρωμένη εκπαίδευση HR managers & προσωπικού.
  • Διαρκής τεχνική υποστήριξη & αναβαθμίσεις για βελτίωση της λειτουργικότητας.

 

Βήματα και χρόνος υλοποίησης:

  • Ανάλυση αναγκών & σχεδιασμός1 μήνας
  • Υλοποίηση & παραμετροποίηση2 μήνες
  • Πιλοτική εφαρμογή1 μήνας
  • Εκπαίδευση & rollout1 μήνας
  • Υποστήριξη & ongoing βελτιώσειςΣυνεχής

Τα Οφέλη

Πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία
Αυτόματη και real-time καταγραφή παρουσίας.
Άμεση αποστολή δεδομένων στις αρχές.

Ενίσχυση διαφάνειας & ασφάλειας δεδομένων
Καταγραφή εργασιακού χρόνου με zero-error accuracy.
Πρόσβαση εργαζομένων στις προσωπικές εργασιακές πληροφορίες τους.

Βελτιστοποίηση HR & Payroll Διαδικασιών
Αυτοματοποιημένος υπολογισμός υπερωριών & βαρδιών.
Μείωση διαχειριστικού κόστους και φόρτου εργασίας.

Ευκολία και ταχύτητα χρήσης
Γρήγορη καταγραφή παρουσίας μέσω mobile scanning (QR).
Φιλικό UI που διευκολύνει HR Managers & εργαζομένους.

Συμπέρασμα

Η Inditex Hellas υιοθετώντας  την λύση  ScanHRMS & Epsilon HR Card Scanner Mobile App, διασφάλισε την συμμόρφωση στο μέτρο της Κάρτας Εργασίας & του Ψηφιακού Χρόνου Απασχόλησης διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της.

Η λύση αυτή δεν προσέφερε μόνο συμμόρφωση με τη νομοθεσία, αλλά και βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών HR, καθιστώντας την Inditex Hellas πρωτοπόρο στην ψηφιακή διαχείριση εργασιακού χρόνου στον χώρο του λιανεμπορίου.